Laat je inspireren
Hoe zet je data in voor een sneller verhuurproces? Wat zijn de ervaringen met de digitale inkomenstoets? Hoe bereik je een 9+ op het gebied van klanttevredenheid? Hoe werkt de nieuwe app voor huurders, waarmee zij alles eenvoudig zelf regelen vanuit hun broekzak? Wat zijn de design principes van een goede website? Kom kennis en inspiratie opdoen bij de stand van Zig!
Zig: ‘Meer digitaal en toch dichter bij je klanten’
Woningzoekenden en huurders zijn steeds meer aangewezen op digitale dienstverlening. In plaats van fysieke touch points zoals het traditionele baliebezoek, komen er meer en meer digitale contactmomenten bij. Hoe gaat jouw organisatie om met de snelheid van deze ontwikkelingen? Staat de klantbeleving centraal? Hoe zorg je ervoor dat het contact persoonlijk en vertrouwd aanvoelt? Op Corporatieplein laten wij zien hoe je ook digitaal dichter bij je klanten kunt komen. Ervaar bijvoorbeeld zelf de app: een volwaardig zelfservice-kanaal waarmee huurders alles zelf regelen vanuit hun broekzak. Ontdek de kracht van Conversational Chat. Merk jij het verschil tussen chatten met een medewerker of een bot? Ook vertellen we je alles over een ijzersterke omnichannel-strategie, die jou en woningzoekenden en huurders verder helpt.
Op 23 september staan wij voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We laten je onze producten zien en zelf ervaren. We delen kennis en vertellen hoe jij (nog meer) in verbinding komt met woningzoekenden en huurders. Je kunt gedurende de dag doorlopend langskomen op onze stand. Of je nu een specifieke vraag hebt of een van onze sessies wilt bijwonen: we zien je graag bij de stand van Zig.
Hieronder vind je een overzicht van de sessies waarvoor jij bij ons terecht kunt. In 30 minuten ben je helemaal up-to-date en volop geïnspireerd. Jij komt toch ook? Wij kunnen niet wachten om je te ontmoeten.
Aanbod Platform
De kracht van data voor een sneller en slimmer verhuurproces
Op basis van meer dan 1.500.000 woningzoekenden en 1.000.000 vhe in het Aanbod Platform
Hoe ver is jouw organisatie op het gebied van business intelligence? Hoe zet je de beschikbare data die beschikbaar is om in concrete acties voor woonruimteverdeling? Krijg inzicht in alle waardevolle kansen die data analytics biedt voor het optimaliseren van jullie processen, het (doorstromings-)beleid en het woningbezit van jouw organisatie. Ontdek de mogelijkheden en laat je inspireren.
De digitale inkomenstoets: minder fraude, sneller verhuren en eerlijke woonruimteverdeling
Het is vanaf nu mogelijk om bij het toewijzen van woningen gebruik te maken van de real-time inkomensgegevens vanuit de Belastingdienst. Een fantastische nieuwe functionaliteit, die jouw corporatie veel voordeel kan opleveren. Ben jij benieuwd naar de eerste ervaringen en wil je meer weten? We geven je graag inzicht.
De app: woningzoekenden regelen alles zelf nóg makkelijker vanuit hun broekzak
Een woning zoeken en vinden was nog nooit zo eenvoudig. Met de app voor kunnen woningzoekenden supersnel, veilig en eenvoudig alles vanuit hun broekzak regelen.
Geen drempels dankzij het inlogproces met vingerafdruk en direct op de hoogte van de nieuwste advertenties, aanbiedingen en andere belangrijke zaken via pushnotificaties. Maak kennis met de app, die het persoonlijker en makkelijker maakt voor jou én je woningzoekenden.
Visie, Strategie en Innovatie
Ontdek de kracht van omnichannel klantcontact
Hoe kan jouw organisatie met een integrale klantbeleving het klantcontact optimaliseren? Met een goed ingerichte omnichannel klantenservice ervaren je huurders niet alleen een betere dienstverlening, het bespaart veel organisaties ook flink wat tijd. Maar, wat is omnichannel nu precies? En hoe zet je deze strategie in? Laat je inspireren.
Hoe kan Conversational Chat jouw klanttevredenheid verhogen?
Persoonlijk digitaal contact met een 9+ klantwaardering
Wat is het voordeel als digitaal contact echt persoonlijk wordt? Wij laten je zien hoe je een 9+ score kunt behalen met een slimme, efficiënte en persoonlijke werkwijze. Inmiddels zijn er duizenden gesprekken gevoerd tussen corporaties en hun klanten, met een consistente 9+ klantwaardering als resultaat. We vertellen je graag alles over de succesfactoren en de mogelijkheden voor jouw organisatie. Kom jij even chatten? ;-)
Woonservice Platform
De app: huurders regelen alles vanuit hun broekzak
Met de app regelen huurders vanaf nu echt alles vanuit hun broekzak. Online betalen, persoonlijke woonzaken, pushmeldingen en zelfservice-processen: alles zit erin. Log in met je vingerafdruk en maak kennis met de app, die het makkelijker maakt voor jou én je huurders.
25% sneller klantcontact afhandelen en een optimale gebruikerservaring
Hoe overtref jij de verwachtingen van je klanten? Maak kennis met het compleet nieuwe
UX design van het Klantvolgsysteem. De meest gebruiksvriendelijke schermen, voor een optimale gebruikerservaring én een efficiënte werkwijze. Help je huurders persoonlijk, to the point en snel, via één centraal systeem waarin al het klantcontact samenkomt.
De kracht van een persoonlijke benadering
Het nieuwe UX ontwerp op basis van de laatste design principes
Hoe zorg je online voor een optimale persoonlijke beleving? Maak kennis met de vernieuwde website, die ontworpen is met twee belangrijke design principes als uitgangspunt. De persoonlijke ervaring en het gebruiksgemak van huurders staat centraal. Hoe creëer jij de ultieme klantervaring? Ontdek de mogelijkheden van de vernieuwde website en het portaal voor huurders, met volledige personalisatie op het gebied van content en proces. Wij vertellen je graag alles over de kracht van een persoonlijke benadering.
Wij kunnen niet wachten om je op 23 september te zien.
Heb jij je nog niet aangemeld voor Corporatieplein? Doe dit dan snel.
https://www.corporatieplein.nl/nl/registratie
Meer weten over Zig en de gebruiksvriendelijke, innovatieve oplossingen?
www.zig.nl
Zig inspireert tijdens Corporatieplein 2021
Gepubliceerd op:
10 September 2021