Omnichannel klantcontact is tegenwoordig onmisbaar om je klanten goed te bedienen. Veel organisaties lieten de afgelopen jaren de telefoon al liggen voor wat het is en stapten grotendeels over op andere kanalen, zoals social media en chat. En met succes.
Hoe zorg jij voor optimaal klantcontact?
Maak kennis met Conversational Chat
Conversational Chat maakt digitaal klantcontact persoonlijk. De unieke samenwerking tussen chatbot (artificial intelligence) en klantcontactmedewerker maakt het mogelijk om maar liefst 50% van alle chatgesprekken te automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijk gesprek aan te gaan. Conversational blijkt een groot succes in de vastgoedbranche, met een 9+ klantwaardering als resultaat.
Webinar: "Wat draagt Conversational bij aan het ultieme klantcontact?"
Verhoog je kennis en laat je inspireren. In het webinar op donderdag 16 juni vertellen we je alles over Conversational Chat. Hoe ga jij online een persoonlijk gesprek aan? Een kijkje in de samenwerking tussen een bot (AI – artificial intelligence) en een mens. Na deze webinar weet je alles over Conversational, weet je hoe je corporatiemedewerkers kan ontzorgen en weet je hoe je je klanten persoonlijk kan helpen.
Wij maken klantcontact efficiënt én leuk en laten je graag zien hoe je dit doet.
Deelnemen aan het webinar is kosteloos voor woningcorporatiemedewerkers en levert interessante inzichten, kennis en inspiratie op.
Wanneer: Donderdag 16 juni | 10:00 uur – 10:45 uur
Locatie: Online
Meld je nu aan>>
Hoe draagt Conversational Chat bij aan optimaal klantcontact voor woningcorporaties?
Gepubliceerd op:
10 Mei 2022
De tijd waarin klantcontactmedewerkers voortdurend met een headset op hun hoofd zitten is verleden tijd. Er komen steeds meer digitale kanalen bij. Hoe is dit bij jouw woningcorporatie?
Meer nieuws
Het laatste nieuws op gebied van woningcorporaties: