Psssst: zin in een “date” met Techem?

Psssst: zin in een “date” met Techem?

Gepubliceerd op:

Ja….? Zin in een afspraakje? Plan dit dan nu meteen online in! Onze Techem monteur komt langs op de door uw bewoner gekozen datum. Eehhh, niet met een bloemetje, maar wel om een reparatie te verrichten aan de meetapparatuur.

Vanaf nu maken uw bewoners namelijk zelf, online, hun afspraak met Techem voor reparatiewerkzaamheden aan het meetsysteem in de woning. Op een dag en tijdstip dat het hen het beste uitkomt.

Hoe?
Heel simpel. Als u al gebruik maakt van onze volautomatische systeembewaking of nadat u de reparatieopdracht aan Techem verstuurd zoals u al gewend bent, sturen wij uw bewoner een brief met het verzoek een afspraak met ons te maken. In de brief staat precies uitgelegd hoe er online (via www.techem.nl) een afspraak met onze monteur wordt gemaakt.

Online geen optie? Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar en maken een persoonlijke afspraak.

Eenmaal ingelogd vult uw bewoner de  gegevens aan en maakt daarna een keuze uit een aantal voorgestelde dagen en tijdstippen. Past dit niet? Dan is er nog de keuze om een geschikter moment aan te klikken. Na de afspraak bevestigd te hebben, ontvangt men een e-mail ter bevestiging.

Indien uw bewoner na 10 dagen nog geen afspraak heeft gemaakt, wordt door Techem een tijdstip meegedeeld. Het meetsysteem moet immers zo snel mogelijk weer worden hersteld. Maar we houden het flexibel: deze afspraak kan door uw bewoner online of telefonisch gewijzigd worden.

24 uur voor de uiteindelijke “date” ontvangt uw bewoner nog een reminder van de gemaakte afspraak via het opgegeven e-mailadres.

Kan het nog vriendelijker?
Jazeker. Als eigenaar / beheerder van de woning weet u meteen wat er in de woning gedaan is. Indien u uw emailadres ten tijde van de reparatieopdracht heeft meegedeeld, ontvangt u de terugkoppeling van de werkzaamheden nog voordat onze monteur de woning verlaten heeft.

Voordelen voor uw bewoners
  • Geen eenzijdige afspraken meer vanuit Techem.
  • Uw bewoner maakt de afspraak voor de dag en het tijdsblok dat het hem/haar uitkomt.
  • Uw bewoner ontvangt 24 uur voor de afspraak een melding per e-mail dat de monteur komt.
Voordelen voor u
  • Facturen voor “niet thuis” worden aanzienlijk gereduceerd.
  • Een terugkoppeling van de werkzaamheden ontvangt u direct na de werkzaamheden op het e-mailadres wat opgegeven is bij de indiening van de reparatieopdracht.
  • Geen extra kosten. Kortom een gratis dienst die het uw bewoners en u makkelijker maakt.
Ook een date? Of gewoon meer info?
Neem contact met ons op voor info.
Bel naar 076 - 57 25 823 of mail naar opdracht@techem.nl
Ook staat er op onze website meer info.

Een greep uit ons leveranciersregister

Gr8 Roofs
Resultaatgericht samenwerken aan de daken van de toekomst ...
Solar Concept
Wij voorzien de klant van het beste totaalconcept op het gebied van zonnepanelen ...
Daiwa House Modular Europe Jan Snel BV
Daiwa House Modular Europe Jan Snel BV is marktleider in de Benelux op het gebied van ...