Het systeem van Unexus is hier specifiek op ingericht. Elk contact wordt automatisch in de universele wachtrij aangeboden. Het intelligente routeringsmechanisme routeert elk bericht naar de juiste medewerker of afdeling. Dankzij de identificatie en een koppeling met CRM of ERP krijgt de medewerker direct de klantkaart gepresenteerd.
Woningcorporaties
Steeds meer woningcorporaties zoals Dunavie, Intermaris en Stadgenoot zien de voordelen van deze extra communicatiekanalen. Deze uitbreiding op het Unexus platform dat zij al gebruiken, is gemakkelijk bij te schakelen.
Dankzij de extra kanalen wordt de communicatie met hun klanten sneller en gemakkelijker. Een filmpje of een foto laat zich gemakkelijk delen en worden uiteraard aan de klantgeschiedenis toegevoegd. Dit scheelt tijdrovende en dure bezoeken aan de bewoners. Dankzij dit snelle schakelen worden problemen sneller opgelost.
Digitaal en Flexibel
Dankzij de kwaliteitsmonitoring die in het systeem plaatsvindt, is het gemakkelijk om de kwaliteit van alle gesprekken te bewaken, zonder te hoeven inloggen op diverse platforms. Het is nu makkelijk om te kijken welke klantvragen wellicht kunnen worden opgevangen door communicatie op een andere plek.
De intelligente routing zorgt er voor dat klantcontact direct belandt bij de juiste (en beschikbare) medewerker, waarmee een einde wordt gemaakt aan eindeloos doorverbinden.
In drukke(re) periodes is het flexibele systeem van Unexus gemakkelijk op te schalen, waarmee het mogelijk is om altijd aan de kwaliteitseisen te voldoen.
Het is mogelijk om alle kanalen toe te voegen aan het Unexus platform, maar het is ook mogelijk om de kanalen (Facebook, Facebook messenger, WhatsApp, webchat) los in te schakelen.
Meer weten?
Lees meer over de Multi Channel oplossing van Unexus op de Unexus website of neem contact met ons op.
Steeds meer woningcorporaties kiezen voor Multi Channel bij Unexus
Gepubliceerd op:
19 Maart 2018