Schadeherstel met Polygons Spark portal

Schadeherstel met Polygons Spark portal

Gepubliceerd op:

Reconditioneringsbedrijf Polygon introduceert een online communicatieportal voor eigenaren en gebruikers van panden, genaamd Spark. Via deze portal krijgen alle betrokkenen bij een schadeproject digitaal updates en informatie aangeleverd. Zo wordt de communicatie rondom het schadeherstelproces vereenvoudigd en blijft iedereen makkelijk op de hoogte.

Spark is geïntegreerd in het administratieve systeem van Polygon en wordt van daaruit automatisch en realtime bijgewerkt. Het is een informatief en interactief hulpmiddel en biedt grote voordelen voor zowel gedupeerden (denk aan een huurder die te maken heeft met brand, waterschade of een lekkage in de huurwoning) als de eigenaar van een pand (bijvoorbeeld een woningcorporatie).

Hoe werkt de portal?
Na het ontstaan van schade heeft een opdrachtgever de mogelijkheid om dit via zijn Spark account aan Polygon door te geven. Het project komt binnen in Polygons systeem en wordt direct opgepakt door een Polygon medewerker. Zodra een eerste afspraak is ingepland krijgen zowel de opdrachtgever als de gedupeerde hiervan een melding via sms. Via een link in de sms krijgt de gedupeerde nu ook toegang tot projectinformatie in Spark.

Spark werkt makkelijk via een internetverbinding op een smartphone, tablet of computer. Het geeft zowel de opdrachtgever als de gedupeerde real-time informatie over de status van het herstelproces, ingeplande afspraken, contactpersonen, de planning en de kosten. Opdrachtgevers hebben daarnaast een compleet overzicht van alle projecten die in behandeling zijn bij Polygon.

De voordelen van Spark
Voordelen voor gedupeerden Voordelen voor schademanagers
Snel beschikken over (contact)informatie Voorkomt onnodig tijdsverlies aan  communicatie rondom schadeherstel
Geen telefonische wachttijden Monitoring van het herstelproces
Bevestiging van afspraken Betere score klanttevredenheid
Inzage in het herstelproces Mogelijkheid om nieuwe projecten te starten

Voor wie is Spark?
Spark biedt met name voordelen bij schades waarbij meerdere partijen betrokken zijn. Denk aan de eerder genoemde woningcorporatie met huurders, maar ook voor commerciële vastgoedeigenaren met meerdere panden en huurders.

Iets voor u? Neem contact op met een accountmanager van Polygon voor meer informatie!

Marianne Amahorseya: 06 – 13 83 82 60 of marianne.amahorseya@polygongroup.com
Anton van der Laan: 06 – 52 02 88 54 of anton.vanderlaan@polygongroup.com
Michiel Hoebee: 06 – 50 83 77 21 of michiel.hoebee@polygongroup.com


Een greep uit ons leveranciersregister

Lens
We hebben oplossingen voor elk dak, onder één dak ...
Weikhoplex
De nieuwe generatie dak- en gevelprofielen ...
BSH Huishoudapparaten
BSH Huishoudapparaten B.V. is in Nederland verantwoordelijk voor de marketing, sales en service van de huishoudapparaten ...