Is uw corporatie klaar voor click-call-face?

Gepubliceerd op:

Digitalisering is een hot item dat bij veel woningcorporaties bovenaan de agenda staat. We zien dat de communicatiebehoefte verandert bij huurders en woningzoekenden. Klanten grijpen steeds vaker moderne middelen aan om in contact te komen met het klanten contact center. De klant verwacht een keuze te kunnen maken waardoor hij sneller en efficiënter geholpen kan worden.

Telefoon, webchat, email, WhatsApp en Skype zijn middelen die we dagelijks gebruiken en die vandaag de dag ingezet worden als communicatiekanaal. Unexus speelt hierop in door deze digitaliseringstrend te omarmen en te ondersteunen met haar kant- en klare Unexus Connect integrale communicatie oplossing.

Daarnaast is vast-mobiel integratie een beleid dat steeds meer ingevoerd wordt bij woningcorporaties. Het overal kunnen inzetten van medewerkers verspreid in de organisatie inclusief het inzetten van flexwerkers en thuiswerkers op die momenten wanneer het ook echt nodig is, draagt eveneens bij aan het verbeteren van de klantervaring.

Geïnteresseerd in hoe u hierin invulling kan geven en hoe collega’s corporaties zoals Elkien, ZOwonen, Stek Wonen en Allee Wonen  u voorgingen in digitalisering tegen lagere kosten en functionaliteit ? Kom dan naar onze sessie op 7 april om 14.15u in Expo Houten.
Meld u hier aan



Een greep uit ons leveranciersregister


Gasvrij: slimme oplossingen, bewezen technieken, duurzame warmte ...

Mobiel parkeren via sms, app en internet!

Met onze diepgaande kennis van registergoed zorgen we voor een soepele samenwerking tussen alle partners ...