CED Reparatieplatform: best gewaardeerde service voor reparatieverzoeken

CED Reparatieplatform: best gewaardeerde service voor reparatieverzoeken

Gepubliceerd op:

CED beschermt en behoudt wat voor mensen van waarde is. CED is de dienstverlener achter veel verzekeraars, vastgoedbeheerders, woningcorporaties en overheden. Waar waarde beschermd en hersteld moet worden, daar is CED. Oók voor uw huurders.

CED begon bijna 50 jaar geleden als schade-expertisebureau. We zijn trots op onze historie, maar inmiddels is schade-expertise nog maar een van onze vele activiteiten. Anno 2020 is CED een internationaal en innovatief bedrijf in schade- en herstelmanagement. Wij zijn een door technologie gedreven dienstverlener met een geïntegreerd aanbod in noodhulp, schademanagement én herstel.

Snelle service
Vanuit de gedachte dat wat van waarde is voor iemand snel hersteld moet worden, ontwikkelden we ons digitale reparatieplatform. Doet uw huurder een reparatieverzoek via ons, dan bepaalt hij of zij direct wanneer de reparatie plaatsvindt, weet hij of zij door wie, wat deze hersteller of monteur exact gaat doen en hoelang deze werkzaamheden zullen duren. Dit levert zowel de huurder als de woningcorporatie veel voordeel op. Hoe dat werkt, ziet u in deze video:



Uw huurders lossen het zelf op
Via ons digitale platform kunnen uw huurders 24/7 in de eigen omgeving van de woningcorporatie via pc of smartphone hun reparatieverzoek indienen. Zij maken ook direct zelf een afspraak voor het herstel van het mankement met de door u geselecteerde hersteller(s). Heeft uw huurder een spoedmelding of speelt er iets bijzonders? Dan zijn de mensen van onze meldkamer 24/7 bereikbaar. Indien gewenst kunnen zij ook het eigen herstelnetwerk van CED inzetten. Als corporatie zit u hier niet meer tussen – en dat neemt heel wat werkdruk én kosten weg.

Ga ook voor die 8+!
Anno 2020 verwachten consumenten dat zij snel geholpen worden, zonder zelf al teveel moeite te hoeven doen. Dat geldt ook voor uw huurders. Met het CED Reparatieplatform biedt u hen een razendsnelle én kwalitatief sterke reparatieservice. En dat wordt gewaardeerd: huurders beoordelen onze service met een 8+!
Dat resultaat maakt dat we inmiddels de reparatieverzoeken afhandelen van duizenden huurders in heel Nederland.

Wat levert het CED Reparatieplatform uw corporatie op?
  • Hoge bewonerstevredenheid (8+)
  • Aanzienlijk minder telefonische belasting
  • 80% geautomatiseerd dagelijks reparatiemanagement
  • Signalering van (opvallende) herhaalmeldingen
  • Real-time managementinformatie
  • Professioneler opdrachtgeverschap
Ontdek het zelf
Ook u kunt uw huurders deze service aanbieden. Zo helpt u huurders snel aan een echt goede oplossing als er iets gerepareerd moet worden. En u profiteert zelf van minder werkdruk, lagere kosten en een hogere huurderstevredenheid.

Meer weten of een live demo?  Kijk op www.ced.nl/reparatieplatform

Een greep uit ons leveranciersregister

Aon
Dragen wat je kunt, verzekeren wat je moet ...
Valprevent BV
Valprevent adviseert, ontwerpt, installeert en onderhoudt valbeveiliging voor de meest uiteenlopende toepassingen ...
Breijer Ventilatietechniek
Goede ventilatie is onmisbaar voor een gezond binnenmilieu. Breijer Ventilatietechniek is al meer dan 25 jaar ...