Veranderingen met impact

Gepubliceerd op:

Woningcorporaties zien zich door uiteenlopende omstandigheden geconfronteerd worden met mooie uitdagingen. De kwaliteit van de dienstverlening omhoog, de kosten omlaag en vooruit naar de kerntaak. Maar wat betekent dit in de praktijk? En welke stappen heeft uw organisatie hierin gezet?

Tevreden.nl organiseert, met medewerking van de woningcorporaties Woonbron en Rhiant, diverse bijeenkomsten op verschillende locaties in Nederland. Woonbron en Rhiant zijn enige tijd geleden begonnen met het doorlopend meten van klantervaringen en willen hun praktijkervaringen graag met u delen.

Onderwerpen die onder andere aan bod komen:
  • Waarom kiezen voor doorlopend meten na ieder contactmoment?
  • Wat is de impact van doorlopend meten op de prestatie van de organisatie?
  • Welke impact heeft deze veranderingen op de werkbeleving van de medewerkers?
Data en locaties
De bijeenkomsten organiseren wij op verschillende locaties door het hele land.

Aanmelden
Benieuwd naar de verhalen en ervaringen van andere woningcorporaties? En vind u het leuk om met vakgenoten te sparren over deze onderwerpen? Meld u dan kosteloos aan via woningcorporatie.tevreden.nl/roadshow.

Vragen
Mocht u vragen hebben omtrent deze brief, dan kunt u contact opnemen met Naima van den Ende via 06 - 55128620 of naima@tevreden.nl.

Hartelijke groet,

Naima van den Ende
Manager woningcorporatie.tevreden.nl

Een greep uit ons leveranciersregister


Quinn Radiators is Europa’s toonaangevende producent van radiatoren met ronde bovenkant en heeft meer dan 35 jaar ...

Hemmink B.V. levert producten, oplossingen en concepten van ruim 25 sterke merken ...

Vastgoedonderhoud brengt uitdagingen met zich mee. Caparol stelt mensen en organisaties in staat om iedere uitdaging ...