TONED = Totaal Onderhoud Nederland

TONED = Totaal Onderhoud Nederland

Gepubliceerd op:

Oorspronkelijk als familiebedrijf opgericht, verzorgt TONED sinds 1996 voor een diversiteit aan opdrachtgevers het volledige technisch en facilitair onderhoud. De directie en het dagelijks management van TONED beschikken over jarenlange ervaring op het gebied van technische en facilitaire dienstverlening. Op het Service Center houden HBO geschoolde medewerkers met een facilitaire opleiding en achtergrond zich dagelijks bezig met het coördineren van alle activiteiten. Door hun ruime ervaring met het coördineren van onderhoudsprocessen, zijn zij in staat dit proces optimaal te begeleiden.


De missie van TONED is het ontzorgen van de opdrachtgever inzake het totale onderhoudsproces;  continuïteit, flexibiliteit, transparantie en het voorzien in hoogwaardige kwaliteit van de dienstverlening zijn hierbij onze kernwaarden.
Deze kernwaarden realiseren wij met een uitgebreid netwerk van TONED Contracted Partners (TCP’s), die in de diverse onderhoudsdisciplines actief zijn. Door de gecentraliseerde inkoop, die we bereiken door de bundeling van 80 landelijk gevestigde opdrachtgevers, zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. Tevens realiseren we door uniformiteit, standaardisatie en transparantie een sterke verhoging van de efficiency.

De organisatie bestaat uit drie belangrijke afdelingen:
  • Service Center – voor de 24/7 intake en opvolging van meldingen en planningen
  • Leveranciersmanagement – voor de aansturing en benchmarking van uitvoerende bedrijven
  • Bedrijfsadministratie – voor de factuurcontrole en administratieve verwerking
Onze Werkwijze = Ons Plan van Aanpak

TONED is gespecialiseerd in het 24 uur per dag ontzorgen van volledige Front & Backoffice processen op het gebied van technische en facilitaire activiteiten. TONED handelt altijd namens de opdrachtgever en stuurt daarbij 180 verschillende onderhoudsdisciplines aan. Binnen een hechte samenwerking zal TONED, haar opdrachtgevers geheel ontzorgen op het gebied van  correctieve en preventieve onderhoudsactiviteiten. TONED beschikt hiervoor over een Service Center waar 24 uur per dag, 7 dagen per week de activiteiten worden uitgevoerd en gecontroleerd vanuit ‘s-Hertogenbosch. Hiermee heeft u één aanspreekpunt voor alle onderhoud- en reparatiezaken op technisch en facilitair gebied.

Een greep uit ons leveranciersregister

Solar Concept
Wij voorzien de klant van het beste totaalconcept op het gebied van zonnepanelen ...
Oranjedak
Oranjedak is één van de sterkste spelers in de Nederlandse dakbedekkingsbranche ...
BDO
Hoe kan ik de financiële continuïteit van mijn woningcorporatie waarborgen en tegelijkertijd mijn maatschappelijke taken ...