Twee weken is en blijft de norm!

Twee weken is en blijft de norm!

Gepubliceerd op:

Maar wat vinden woningcorporaties daar eigenlijk van?

Het afgelopen seizoen hebben wij ruim 90% van de afrekeningen binnen 2 weken opgesteld, en daar zijn we trots op! Daar profiteren onze klanten van. Waarom?

Voor het antwoord geven we het woord aan ervaringsdeskundigen

Maart 2021 - wooncorporatie Lefier:
“We kunnen zeggen dat we zeer tevreden zijn over de werkwijze van Techem. Snelle reacties op de mail, het benoemen van bijzonderheden en de snelle verwerking van de gegevens. Voor ons houdt dat in dat we de afrekeningen snel bij onze huurders kunnen aanleveren, dus tevreden klanten.

Er wordt vaak alleen gereageerd als er problemen zijn en er wordt niet zo gauw aan gedacht om positieve respons te geven. Bij deze willen we dan ook even van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor de prettige samenwerking.”


Maart 2021 - wooncorporatie Intermaris:
“Medewerkers van team afrekeningen zijn zeer behulpzaam en dat werkt heel prettig. De conceptafrekeningen komen binnen de afgesproken periode retour.”

Maart 2021 – wooncorporatie Kennemer Wonen:
“Wij zijn heel tevreden over de snelheid van het afrekenen van de water- en warmtekosten.

Als wij de opgave van een complex opgeven is er veelal binnen een week de conceptafrekening en daarna de afrekening opgesteld en verstuurd via Secudoc.

Dit geeft binnen onze organisatie veel rust. Je hoeft er niet meer naar om te kijken en je kan je planning maken om de afrekeningen in het eigen systeem in te lezen en te verwerken.

Het contact met uw medewerkers is informeel maar toch zakelijk als het moet. Wij hebben altijd een goed gevoel als we een vraag stellen, die binnen een korte tijd wordt beantwoord. Ga zo door!

En hoe ervaart ons team dit?

Wij vroegen het aan onze operational manager, Patrick Straten. Hij en zijn team zitten dagelijks met de neus boven op de processen, het klantcontact en resultaten. Soms gaan er wel 12.000 afrekeningen per week de deur uit!

“Wij merken dat een snelle en precieze afrekening, binnen woningcorporaties, meer lucht geeft voor de afdeling stook-/servicekosten. Hierdoor kunnen zij een hogere service bieden aan haar bewoners door snel en adequaat met hen te kunnen afrekenen.

Dit werkt verder in het proces door als daling van het aantal vragen bij de klantenservice. Vragen zoals: ‘Waar blijft mijn afrekening?’.

De snelle afrekening zorgt voor verlichting van administratieve last. Dossiers van bewoners zijn sneller van het bureau van uw medewerkers. Zij hoeven niet langer te wachten met de afwikkeling. Snel, secuur en digitaal!”

Maak het uzelf gemakkelijk, neem contact op:
Door het gebruik van onze slimme meetsystemen, en digitalisering van onze administratieve systemen, heeft u in de meeste gevallen de digitale afrekening al binnen 2 weken in uw mailbox en online portaal.

Nog geen klant bij Techem? Onze specialisten praten u graag, vrijblijvend, bij over de mogelijkheden of check deze link.

Bedankt!
Dank aan onze klanten voor het delen van hun ervaring met Techem.
Want zo maken we eenvoudig samen uw gebouw(en) slimmer, duurzamer en gezonder voor de toekomst.



T.  076-57 25 800
info@techem.nl

Een greep uit ons leveranciersregister

Dura Vermeer Divisie Bouw & Vastgoed B.V.
Dura Vermeer richt zich op klanten met vraagstukken op het gebied van wonen, werken, mobiliteit ...
Wocozon
Wocozon maakt huurwoningen van woningcorporaties in heel Nederland groener en duurzamer ...
Van Lierop
Al meer dan 55 jaar dé specialist in het verdrijven van vocht en herstellen van hout ...