Hoe helpt u bewoners tijdens liftonderhoud?

Hoe helpt u bewoners tijdens liftonderhoud?

Gepubliceerd op:

Als bewoners niet op tijd weten dat de lift stil staat, voelen ze zich vaak in de steek gelaten. Dat lezen we helaas nog te vaak in de media. Zeker weten dat uw bewoners uw berichtgeving niet mislopen? Gebruik onze checklist voor bewonerscommunicatie en voorkom ontevreden bewoners.

Liftonderhoud, -modernisering of -renovatie gepland?
Wanneer u weet dat de lift komend jaar stil komt te staan voor onderhoud, wilt u als woningcorporatie of VvE de bewoners op tijd informeren over de onderhoudsperiode. Want als er geen lift beschikbaar is, gaat dit snel ten koste van hoe tevreden bewoners zijn met hun woning.

Checklist Bewonerscommunicatie
Maar wat is dan de beste manier om dit op tijd en duidelijk te communiceren? Daarvoor hebben we voor een checklist samengesteld. Hierin leest u over middelen en kanalen die u kunt gebruiken voor bewonerscommunicatie en wat RECO Lift Solutions voor u uit handen kan nemen. Zo houdt u de bewoners tevreden wanneer de lift tijdelijk buiten gebruik is.

Bekijk onze checklist voor bewonerscommunicatie


Een greep uit ons leveranciersregister

Wocozon
Wocozon maakt huurwoningen van woningcorporaties in heel Nederland groener en duurzamer ...
Nufris
Experts in uitzonderlijke schoonmaak ...
Hercules
Software voor woningcorporaties en studentenhuisvesters ...