Online dienstverlening: blije huurder én blije controller

Gepubliceerd op:

Alles wat u als corporatie moet weten om kosten te besparen én uw dienstverlening te verbeteren via internet.

Bent u verantwoordelijk voor Communicatie, Wonen of ICT bij een woningcorporatie? En oriënteert u zich op de mogelijkheden waarmee uw corporatie alle communicatiekanalen (balie, telefonie, online en social media) optimaal inzet? Zodat u uw huurders zo goed mogelijk van dienst kunt zijn?

Kom dan naar het seminar 'Online dienstverlening: blije huurder én blije controller'.
Haal inspiratie uit de presentatie van Aldert Dreimüller, mede-ontwikkelaar van de regie-corporatie. En leer van dé specialist in studentenhuisvesting SSH uit Utrecht, die het complete proces van inschrijving tot huurcontract heeft gedigitaliseerd.

Wanneer? Op donderdag 13 juni in het Geldmuseum in Utrecht.

In één middag de antwoorden op al uw vragen
  • Zetten we alle kanalen op de juiste manier in?
  • Sluiten de kanalen goed op elkaar aan?
  • Hoe sturen we huurders naar andere kanalen?
  • Wat betekent multichanneling voor onze organisatie?
  • Hoe ziet onze nieuwe organisatie eruit na het digitaliseren van klantcontacten?
Beperkt aantal plaatsen
Het aantal plaatsen voor het seminar is beperkt. Zodra de zaal vol is, sluiten we de inschrijving.
Wilt u zeker zijn van een plaats in de zaal? Wacht dan niet te lang met aanmelden.

Een greep uit ons leveranciersregister


Raetsheren van Orden biedt sinds de jaren 90 haar diensten aan de corporatiesector aan...

Dura Vermeer richt zich op klanten met vraagstukken op het gebied van wonen, werken, mobiliteit...

Elro is al sinds 1987 specialist op en voor het platte dak. In de loop van de jaren is Elro uitgegroeid...