NEH maakt indruk als debutant in Giarte Outsourcing Performance onderzoek

Gepubliceerd op:

Jaarlijks doet Giarte onderzoek naar de outsourcing performance van IT-dienstverleners. NEH heeft dit jaar voor het eerste meegedaan aan dit onderzoek en maakt als debutant meteen indruk. 

100% van de klanten heeft aangegeven dat zij NEH zouden aanbevelen, waarvan 81% zelfs als “promoter” in de boeken staat, dit wordt nog eens aangevuld met een trustscore van een 79.

“Resultaten waar we enorm trots op zijn”, vertelt Jan Pieter Cleveringa, Algemeen Directeur van de ICT-dienstverlener uit Leusden. “Deze jaarlijkse vergelijkingsstudie naar de kwaliteit van relaties tussen klantorganisaties en hun externe serviceproviders, is voor ons een prachtige aanvulling op onze eigen jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO). De mening van onze klanten vormt bij NEH de basis voor de door te voeren verbeteringen en het steeds verder optimaliseren van onze dienstverlening.”

“Zeker in het kader van bereidheid en bekwaamheid doet NEH het goed, dit zijn voor NEH de twee trustindicatoren waar zij het beste op scoren”, vertelt Linda van ’t Klooster, Project Manager bij Giarte. “Hier scoort NEH hoog met een trustindicator van 82. Als nieuwkomer in de studie maakt NEH een mooi debuut.”

Wat is Giarte Outsourcing Performance?
Giarte is hét onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en IT-outsourcing. Giarte legt al meer dan 15 jaar ervaringskennis en belevingen vast over IT-dienstverlening in zakelijke omgevingen en verwerkt deze in het welbekende “gele boekje”.

Ieder jaar worden als onderdeel van het gele boekje bijna 1.000 relaties geëvalueerd, waar (uitbestedende) klantorganisaties gevraagd wordt naar hun mening over de prestaties van hun IT-partners. NEH is tijdens dit onderzoek door haar klanten beoordeeld op de verschillende domeinen: Application Management (tevredenheidsscore: 7,8), infrastructuurbeheer (tevredenheidsscore: 7,9) en werkplekbeheer (tevredenheidsscore: 7,7), met een aanbevelingsscore van 100%.

Jan Pieter Cleveringa vult aan: “Met dit soort cijfers doe je het in Nederland gewoon heel erg goed. Daarbij sluiten deze resultaten heel mooi aan op de resultanten van ons laatste KTO van eind 2016 bij meer dan 1.200 eindgebruikers.”

Meer informatie over Giarte en de benchmark Outsourcing Performance is te vinden op https://www.outsourcingperformance.nl/
Meer informatie over NEH is te vinden op https://www.nehgroup.com/

Een greep uit ons leveranciersregister


Ubbink werkt aan oplossingen voor energie efficiency en een goed binnenklimaat voor gebouwen...

BSH Huishoudapparaten B.V. is in Nederland verantwoordelijk voor de marketing, sales en service van de huishoudapparaten ...

Ervaren professionals, eersteklas producten en een even heldere als effectieve aanpak van uw projecten ...