Mart is ontworpen om het proces van schademelden en reparaties te stroomlijnen. Het doel van Mart is om zowel woningcorporaties als bewoners een naadloze ervaring te bieden, met transparante communicatie en efficiënte oplossingen.
Voordelen bewoners
Jullie bewoners zullen verschillende voordelen van Mart ervaren:
- Men kan glasschade 24/7 online melden. Dit kost slechts enkele minuten tijd en Midglas gaat direct met de melding aan de slag. Mart is zowel in het Nederlands als in het Engels beschikbaar.
- Via Mart kunnen bewoners de voortgang van de reparatie volgen. Zo hoeven zij niet met de woningcorporatie te bellen met vragen over de status van de melding.
- We sturen bewoners proactieve notificaties, zoals afspraakherinneringen, zodat zij weten wanneer de glasherstellers arriveren. Dit minimaliseert ongemakkelijke situaties waarbij bewoners niet thuis zijn.
- Bewoners kunnen via Mart bezwaar aantekenen tegen de reparatie, waarmee Midglas direct aan de slag gaat. Wanneer bewoners tevreden zijn over de reparatie, kunnen zij dat ook via Mart melden. De feedback van klanten draagt bij aan de verbetering van onze service.
Ook voor jullie als woningcorporatie biedt Mart voordelen:
- Mart biedt een soepele en gemakkelijke manier van schade melden, waar jullie bewoners blij van worden.
- Bewoners kunnen zelf de voortgang van de reparatie volgen en bellen jullie niet met vragen over de status van de reparatie.
- Het goedkeuren van niet-verzekerde schades is geautomatiseerd, waardoor we bij deze zaken eerder met het herstel kunnen beginnen.
- Omdat onderliggende processen geharmoniseerd en geautomatiseerd zijn, wordt de doorlooptijd van schades korter. Uw panden zijn daarmee sneller weer op het gewenste niveau.
Geïnteresseerd in samenwerken met Midglas? Neem dan vandaag nog contact met mij op.
Amanda Heideveld
(06) 43523212
amandaheideveld@midglas.nl