Facebook nieuw kanaal in Unexus platform

Facebook nieuw kanaal in Unexus platform

Gepubliceerd op:

Via het Communicatieplatform van Unexus is het gemakkelijk om te communiceren met uw klanten. Telefonie, mail en zelfs webchat zijn hiervoor veel voorkomende communicatiekanalen. Recent is WhatsApp toegevoegd, nu is het ook mogelijk om ook Facebook toe te voegen aan de Unexus portal. Hierdoor is het mogelijk om via Facebook te communiceren met uw klanten.

Facebook messenger wordt op dit moment door 7 miljoen Nederlanders gebruikt, Dankzij deze app kunnen ze snel contact zoeken met alle bedrijven die via een Facebookpagina beschikbaar zijn. De berichten die klanten sturen, zijn direct zichtbaar in de Unexus interface en worden dan ook in deze interface beantwoord.

Voordelen

Het toevoegen van Facebook aan de beschikbare communicatiekanalen heeft vele voordelen:

  • Dankzij het informele karakter van Facebook, is het voor uw klanten gemakkelijk om snel contact op te nemen.
  • Klanten kunnen gemakkelijk foto’s meesturen die hun vraag ondersteunen. Zelfs een emoji of gifje wordt zichtbaar in de Unexus portal.
  • Alle berichten worden behandeld. Omdat alle berichten verschijnen in de Unexus portal, zal het niet meer voorkomen dat berichten onbeantwoord blijven.
  • Reacties kunnen snel worden behandeld. Dit is, zeker voor dit medium, een belangrijke factor voor de klanttevredenheid.
  • De correspondentie die is gevoerd, wordt na afsluiten bewaard in de geschiedenis.

Unexus Facebook Module

De Facebook module kan op verzoek worden toegevoegd aan het Unexus Communicatie Platform. Neem contact op met Unexus voor de specifieke mogelijkheden voor uw situatie en voeg snel dit interessante communicatie kanaal toe!


Een greep uit ons leveranciersregister

Nufris
Experts in uitzonderlijke schoonmaak ...
Wocozon
Wocozon maakt huurwoningen van woningcorporaties in heel Nederland groener en duurzamer ...
Van Lierop
Al meer dan 55 jaar dé specialist in het verdrijven van vocht en herstellen van hout ...