Cegeka-dsa ontzorgt corporaties door digitalisering poststromen

Gepubliceerd op:

Tijdens INSPIRE’17 - het jaarlijkse event voor de vastgoedmarkt van cegeka-dsa - hebben cegeka-dsa en Postex hun partnership gepresenteerd. Het doel van deze samenwerking: vastgoedorganisaties ontzorgen met behulp van multichannel communicatie en online betaalmogelijkheden voor de huurder. Postex faciliteert het complete print- en verzendproces en draagt zorg voor de documentstromen rondom prolongatiefacturen, aanmaningen, service- en verbruikskosten en de jaarlijkse huurverhoging.

Postex levert een zeer gebruiksvriendelijke end-to-end oplossing voor het verzenden van zakelijke correspondentie, digitalisering van uitgaande poststromen en het faciliteren van online betaalmogelijkheden (zoals iDEAL). Om haar klanten efficiënt op de Postex-oplossing aan te sluiten heeft cegeka-dsa een specifieke standaard-integratie met het ERP-systeem Dynamics Empire ontwikkeld. Woningcorporaties kunnen op deze manier één of meerdere bulkprocessen uit handen geven. Documentafwikkeling vindt daarbij plaats op een sjabloon in eigen huisstijl, op elk gewenst moment en in een communicatievorm die de voorkeur heeft van de huurder. Alle benodigde gegevens worden automatisch aangeleverd.

“Postex biedt de woningcorporatie, naast een versnelde digitalisering en flexibele documentopmaak, volledig inzicht in alle ontvangstdetails van communicatie die naar de huurder verzonden is, direct zichtbaar in Dynamics Empire”, licht Hans de Wit, Sales Manager van Postex, toe.

Voordeel voor huurder én corporatie
Naast verwerking van documentstromen wordt bijgehouden bij welke huurder vervolgacties gewenst zijn. Als vervolgactie op ongelezen e-mails over de jaarlijkse huurverhoging kan bijvoorbeeld een brief eenvoudig per post worden nagezonden. Via Postex gaat dit volledig geautomatiseerd, waarbij complete registratie plaatsvindt in Dynamics Empire. Betalingsacties door de huurder worden sterk vereenvoudigd met behulp van een gebruiksvriendelijke iDEAL-betaaloptie, op basis van een nummer of QR-code op de poststukken. Naast compleet inzicht in de verzendstatus van poststukken levert deze methode daarmee een groot financieel voordeel voor de corporatie op.

Partners
“Wij zochten een partij die een end-to-end-oplossing heeft voor digitalisering van de klantcommunicatie en correspondentie”, vermeldt Hein Brockhoff, commercieel directeur van cegeka-dsa. “Postex is hiervoor de juiste partij: ze hebben veel ervaring in de vastgoedmarkt, en dat met een SAAS-oplossing. Wij zijn enthousiast dat wij door deze integratie onze klanten verder kunnen ontzorgen.” Veel corporaties maken overigens al gebruik van de diensten van Postex, zoals Actium, Welbions en Woonwenz.
Vanaf nu kunnen alle klanten van cegeka-dsa gebruik maken van de integratiemogelijkheden tussen Dynamics Empire en Postex.

Over cegeka-dsa
Cegeka-dsa is de ERP-dienstverlener voor de Nederlandse vastgoedmarkt. Cegeka-dsa levert met Dynamics Empire een moderne up-to-date integrale ERP-oplossing op Microsoft-standaarden. Klanten in de vastgoedmarkt profiteren van onze schat aan kennis en jarenlange ervaring.

Over Postex
Postex is een zelfstandig Nederlands softwarebedrijf, dat een online cloudplatform ontwikkeld voor de verzending van zakelijke correspondentie (SaaS). Postex levert zeer gebruiksvriendelijke end-to-end oplossingen voor het verzenden van zakelijke correspondentie, digitalisering van uitgaande poststomen en het faciliteren van online betaalmogelijkheden.

Een greep uit ons leveranciersregister


Innovateam creëert d.m.v. creativiteit en innovativiteit oplossingen voor verschillende maatschappelijke problemen ...

Elro is al sinds 1987 specialist op en voor het platte dak. In de loop van de jaren is Elro uitgegroeid tot de expert...

DOM Nederland is expert in het ontwikkelen en verkopen van de hoogste kwaliteit sluittechniek en toegangscontrole ...