Persoonlijker en efficiënter dagelijks onderhoud door mensen én technologie
“Onze ambitie is om dagelijks onderhoud niet alleen efficiënter te maken, maar vooral ook persoonlijker,” zegt Corné van Eijk, Manager Dagelijks Onderhoud bij de Alliantie. “We willen voorspellend kunnen handelen en huurdertevredenheid structureel op een hoog niveau brengen. Technologie helpt daarbij, maar uiteindelijk maken mensen het verschil. Automatiseren waar het kan en menselijke waarde waar nodig. ViaData is daarin voor ons de juiste partner.”
Het verbeterprogramma bevat concrete maatregelen, zoals sturingsdashboards, planningsoptimalisatie, ketenintegratie en proactieve communicatie via Connect-It 365. Onder het motto ‘eerst de basis op orde, dan doorgroeien’ bouwen beide organisaties in fasen aan een datagedreven, klantgerichte onderhoudsorganisatie.
Samen leren, innoveren en versnellen
“Wat deze samenwerking bijzonder maakt, is de gedeelde visie én het wederzijds commitment,” aldus Ties Arts, algemeen directeur van ViaData. “De Alliantie is niet alleen klant, maar ook ambassadeur en innovatiepartner. Samen maken we Connect-It 365 steeds slimmer en waardevoller voor alle gebruikers – van vakman tot bewonersconsulent, van ketenpartner tot huurder.”
Corné van Eijk besluit: “We hebben een partner die meebeweegt, meedenkt en meedoet. ViaData levert niet alleen technologie, maar ook expertise en vertrouwen.”
Voor meer informatie:
- de Alliantie – Corné van Eijk: cvaneijk@de-alliantie.nl
- ViaData – Ties Arts: t.arts@viadata.nl
