Reparatieverzoeken indienen met handige app

Reparatieverzoeken indienen met handige app

Gepubliceerd op:

Woningcorporatie Thuisvester geeft haar huurders de mogelijkheid om reparatieverzoeken in te dienen met hun smartphone of tablet.  Daar is een speciale app voor geïntroduceerd. Daarmee wil de corporatie het indienen van reparatieverzoeken vereenvoudigen en de dienstverlening verbeteren.

 

Woningcorporatie Thuisvester geeft haar huurders de mogelijkheid om reparatieverzoeken in te dienen met hun smartphone of tablet.  Daar is een speciale app voor geïntroduceerd. Daarmee wil de corporatie het indienen van reparatieverzoeken vereenvoudigen en de dienstverlening verbeteren.

 

Thuisvester is niet de enige, maar wel één van de eerste woningcorporaties die een app aanbiedt voor het indienen van reparatieverzoeken. Vanaf deze week is de app gratis te downloaden in de Appstore. Binnenkort volgt ook een versie voor Android. Door deze uitbreiding van de dienstverlening, kunnen huurders nu zowel via de telefoon, de woonwinkel, de website als via de app contact maken met Thuisvester om melding te maken van een gebrek in de woning. Zodra de melding binnen is, neemt de woningcorporatie binnen een dag contact op met de inzender.


In de toekomst zal Thuisvester meer diensten gaan aanbieden via deze app, zoals een overzicht van het woningaanbod en het inschrijven als woningzoekende.

 

Een greep uit ons leveranciersregister

Klaar is Case
Met verduurzaming op hoog niveau is uw project klaar voor veertig jaar...
HousingWell B.V.
HousingWell levert persooneelshuisvesting op maat...
ALUTHERM Heating
Specialist in grote hybride systemen van 170kW tot 1500kW en gasgestookte CV-ketels van 170kW tot 2200kW ...